Monday, June 8, 2015

kejam

tak apa aku belajar nanti jadi seorang yang kejam
itu kan yang kau mahukan
itu kan yang kau akan rasa aku bukan perempuan yang hanya ingin ambil tahu tentang kau
itu kan baru kau rasa yang aku ni tak tergilakan kau
ehh kau tahu kenapa dulu aku jadi seperti itu
sebab aku sayang kau
sebab aku risaukan kau
sebab aku tak mahu kau gagal lagi
sebab aku nak kau berubah tak jadi seperti dulu lagi
sebab tu aku jadi seperti itu dulu
sekarang kau kata kau hilang sebab aku terlalu ambil tahu tentang kau kan
sebab aku terlalu kol kol kau kejutkan kau dan ambil tahu tentang kau kan
kau tak paham kenapa aku jadi seperti itu
kau tak paham kenapa aku tak penah berhenti kejutkan kau dan ambil tahu tentang kau
kau tak paham sayang
kau ingin aku tak penat kejutkan kau kol kau berkali
aku penat kau tahu tak
tetapi sebab aku sayang aku
sebab aku tak mahu kau terlepas masa masa kau
aku usaha jadi tabah aku kuat aku sabar dengan apa yang aku buat untuk kau sayang
tapi kau
tak apa lah nanti aku jadi kejam pulak
aku dah penat aku usaha aku bersabar tetapi ini yang aku dapat
tak apa aku usaha pulak jadi kejam.

No comments: