Friday, January 30, 2015

Happy Birthday MR.SD


HAPPY BIRTHDAY KE 20
SYAHMI DANIAL BIN HASNUL HADI.
30.01.2015
Walauapa pun yang berlaku aku kenai siapa engkau,
Siapa diri kau,
Sampai saat ini kita tak penah berjauhan walaupun bukan seperti dulu 
Tetapi masa demi masa jadikan kita sperti dulu
Mungkin tak seindah dulu
Tetapi cukup lah hanya kau dan aku yang mengetahuinya,
Kehilangan memang menyakitkan,
Tetapi kau xpenah jauh dari aku,
Family kau, Family Aku dan aku :')
Kau xpenah hilang sepenuhnya dari mata aku,
Kita tetap bersama walaupun masa yang berubah segala2nya,
Mungkin ada sebab kenapa semua ni terjadi,
Mungkin kau dah tahu apa didalam isi hati aku ni,
Mei 2013 Kita kenai,
Allah bukak pintu hati ini untuk kau,
Sayangi engkau tanpaa mengenal erti putus asa.
Aku manusia biase yang xpenah lari dari membuat kesilapan,
Orang ley judge kita berbukan tetapi hanya kau dan aku yang mengetahui apa yang sedang berlaku sekarang,
Tak apa lah ada JODOH ALLAH temukan kita,
Andai tiada jodoh antara kita INSYA ALLAH,
Allah akan gantikan dengan lebih indah.Amin
Biar masa tentukan segala2nya. 
TERIMA KASIH Atas Kenangan
SETAHUN 11 BULAN:)
HAPPY BIRTHDAY.
2015

2014

2014

No comments: