Wednesday, September 19, 2012

Demam Campak -,-


Hai,Lama tak post kan last post 16 ogos aritu , astu stop post . y ek ? lama sangat aku tak post .lama aku tak pots sebab tak da semanggat nak bukak blog ni di+ lak dengan malas exam trial semua kan . okey malam ni tergerak hati nak post .  :3 Baca tajuk entry korang dah taw kan apa itu DEMAM CAMPAK ? Omg.. Aku kena demam campak wey . tu ler kecik2 tak mau kena dah besaor kenaa naseb badan lah kan HAHA . Padan muka kat diri sendiri :'( Sedih toi . isnin aku dah rasa badan tak sehat ingatkan demam biase jaler .okey abaikan jalah. Astu selasa petang aku kuaq dengan kawan aku astu kena hujan lak tu an . malam selasa tu tengok2 muka naik bijik2 ingatkan jerawat.Abaikan lagi lah kan. Rabu tengok2 badan aku muka semua ler naik merah2 bijik2 bagai semuakan...Last2 bagitaw mama aku sah sah aku kena demam campak :'( Pilu hati ni rasa bilaa dapat taw kena campakk weyy . Habisss mukaaa akuu ...... Arghh tidokkkkk... Ap kan daya lah kan .. hanya mampu terima jaler.Hari khamis 13 Sep last paper trial akaun lak tu an . aku dengan demam2 campak ni pergi jugak sekolah amek exam last2 kena duduk dekat dewan sorg2 sebab takot virus campak aku merebakk. habis2 paper aku balek teros aku balekk awal sikit.. balek nak tengok badan mukaaa . terokkk nyaaa . takot aku nak tengok badan aku dengan muka aku.. Nak nages ja time tu taw tk ... start dari tu aku tak mai sekolah dah . kena tunggu sampai sehat r . haaa malam sabtu.. kecian mak aku tk tidoq sebab kena jaga aku . aku jadi saket dada cam semput2 sikit2 . last2 tk ley tahan kul3 pgi ayah aku bawak p hospital bahagian kecemasan tu .. HAHA .. Dokter check2 astu bagi ubat . makan ubat tu alhamdulillah dada dah tak saket dah . gatai2 sebab campak pon kurang dahh . bijik dekat muka dah kering dah cuma dekat badan ja belom .. Aku harap cepat sembuh sebab aku nak p sekolah dan xmauu cam ni letih tk ley kuaq rumah kena duduk dalam umh ja . Ya Allah Kau Sembuhkan ler hambamu ini secepat mungkin ya ... Amin ... Aku Nak p sekolahh :) Hope cepat sembuh :3

No comments: